Your cart items 0
: 0,00 €
Your Cart is currently empty!
Product update
Paieška

Pirkinių krepšelis

Krepšelis

Jei esate jau registruotas pirkėjas, prisijunkite čia

Išrašytos sąskaitos duomenys
Įvesti / taisyti duomenis sąskaitai
Pristatymo duomenys
Įvesti / taisyti pristatymo duomenis
Tokie patys, kaip sąskaitos
Pavadinimas Prekės kodas Kaina Kiekis Nuolaida Viso
 
Tarpinė suma
   

Pasirinktas pristatymo būdas

Nepasirinktas pristatymo būdas

Prašome pasirinkti pristatymo būdą

Atsiprašome, joks pristatymo būdas neatitinka Jūsų užsakymo.

 
Viso:
0,00 €
Pastabos ir ypatingi prašymai
Paslaugų teikimo sąlygos

Paslaugų teikimo sąlygos

UAB „Vilpas“, atstovaujama direktoriaus Algirdo Rimgailos , toliau „Pardavėjas“ ir Pirkėjas – užpildęs savo duomenis ir užtikrinęs jų teisingumą, toliau „Pirkėjas“, sutarėme dėl šių Prekybos taisyklių

Prekybos taisyklės

Bendrosios nuostatos

  1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau „Taisyklės“), yra juridiškai šalims privalomas dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės pareigas ir atsakomybę įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje https//ferbanat.lt  (toliau – “e-parduotuvė”)
  2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į LR teisės aktų nustatytus reikalavimus.    

 

Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo momentas

  1. Sutartis tarp Pirkėjo ir pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas e-parduotuvėje suformuoja prekių krepšelį, nurodo pristatymo adresą, pasirenka apmokėjimo būdą ir susipažinęs su Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką “Patvirtinti užsakymą”   

 

Pardavėjo teisės

  1. Susidarius  svarbioms   aplinkybėms,   Pardavėjas   gali   laikinai  arba  iš  viso  nutraukti  e-parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešę Pirkėjui.
  2. Jei Pirkėjas bando pakenkti e-parduotuvės darbui, stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis e-parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.
  3. Pardavėjas pasilieka sau teisę vienašališkai pakeisti šių taisyklių sąlygas be išankstinio įspėjimo.
  4.   Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, nesumoka už patvirtintą užsakymą per 1 (vieną) darbo dieną.
  5. Užsakymas išsiunčiamas Pirkėjui tik gavus apmokėjimą, išskyrus tuos atvejus, kai pasirenkamas atsiskaitymas kurjeriui pristatymo metu.
  6. Visus pranešimus tarp šalių siųsti Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.

 

Pardavėjo įsipareigojimai ir atsakomybė 

  1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis e-parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
  2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes, Pirkėjo nurodytu adresu ir per sutartą pristatymo laikotarpį.
  3. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas Pirkėjui pristatyti užsakytos prekės, įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti analogišką prekę, o Pirkėjui atsisakius priimti prekės analogą, grąžinti sumokėtus pinigus per tris darbo dienas, jei Pirkėjas atliko išankstinį apmokėjimą.
  4. Pirkėjui pasinaudojus Taisyklių 5.2. punkte numatyta teise, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 10 (dešimt) darbo dienų, skaičiuojamų nuo grąžinamos prekės gavimo dienos.
  5. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.
  6. Pardavėjas neatsako už kituose tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per Pardavėjo e-parduotuvėje esančias nuorodas.
  7. Pardavėjas neatsako už Vartojimo kredito sutarties, sudarytos tarp lizingo bendrovės ir Pirkėjo, turinį bei Vartojimo kredito sutarties pagrindu kylančių lizingo bendrovės ir Pirkėjo tarpusavio įsipareigojimų vykdymą.
  8. Pardavėjas pateikia prekes Pirkėjui vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
  9. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
  10. Pardavėjas neatsako už tai, kad e-parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių .

 

Pirkėjo teisės

  1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes e-parduotuvėje šių taisyklių ir e-parduotuvės nustatyta tvarka.
  2. Pirkėjas   turi   teisę   atsisakyti   prekių  pirkimo  –  pardavimo   sutarties,   sudarytos   su  e-parduotuve, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 7 (septynias) darbo dienas nuo daikto pristatymo dienos, išskyrus atvejus, kai sutartis sudaryta dėl:

2.1. garso ir vaizdo kūrinių ir fonogramų bet kokiose vaizdo ar garso laikmenose, kompiuterių programų tiekimo ir Pirkėjas pažeidė pakuotės apsaugas;

2.2. kosmetikos ir parfumerijos, higienos prekių pardavimo;

2.3. apatinių drabužių pardavimo;

2.4. prekė buvo sugadinta arba iš esmės pasikeitė jos išvaizda, taip pat ji buvo naudojama.

  1. Turi teisę keisti ir/ar atnaujinti registracijos formoje pateiktą informaciją.
  2. Visus pranešimus tarp šalių ir klausimus siųsti e-parduotuvės skyriuje “Kontaktai” nurodytu adresu ar elektroninio pašto adresu.

 

Pirkėjo įsipareigojimai ir atsakomybė

  1. Pirkėjas, naudodamasis e-parduotuve, patvirtina kad sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo taisyklėmis ir privalo jų laikytis.
  2. Pirkėjas privalo sumokėti už prekes ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka.
  3. Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui, jeigu neteisingai nurodytas pristatymo adresas.
  4. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą.
  5. Pirkėjas atsako už veiksmus, tyčia ar netyčia atliktus naudojantis e-parduotuve.
  6. Pirkėjas atsako už prisijungimo duomenų perdavimą trečiosioms šalims. Jeigu trečiosios šalys naudojasi Pirkėjo prisijungimo duomenimis, už trečiosios šalies atliktus veiksmus atsako Pirkėjas.
  7. Prekių pateikimo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos ir prekės(-ių) būklę bei pasirašyti sąskaitą faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės(-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra pažeista(-os) ir/ar prekė(-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.
  8. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

 

Prekių kaina, apmokėjimas, pristatymas ir garantinės sąlygos

  1. Prekių kainos e-parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais su PVM.
  2. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš jo pasirinktų būdų:

2.1. Apmokėjimas naudojantis elektronine bankininkyste – tai išankstinis apmokėjimas pasinaudojant Pirkėjo naudojama elektroninės bankininkystės sistema. Pinigus Pirkėjas perveda į atitinkamame jo pasirinktame banke esančią e-parduotuvės sąskaitą. Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visos piniginės operacijos vyksta banko elektroninės bankininkystės sistemoje.

2.2. Apmokėjimas banko pavedimu – tai išankstinis apmokėjimas, kai Pirkėjas, atsispausdinęs išankstinio mokėjimo sąskaitą - užsakymą ir nuėjęs į artimiausią banko skyrių, perveda pinigus į e-parduotuvės banko sąskaitą kuri nurodyta išankstinio mokėjimo sąskaitoje - užsakyme.

2.3. Apmokėjimas naudojantis lizingo bendrovių teikiama vartojimo kredito sutarčių sudarymo paslauga – tai atsiskaitymo būdas, kai Pirkėjas (fizinis asmuo) ir lizingo bendrovė sudaro sutartį dėl prekių pirkimo Pardavėjo e-parduotuvėje finansavimo.

  1. Tik gavęs apmokėjimą už prekes Pardavėjas pradeda formuoti prekių siuntinį ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.
  2. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
  3. Prekių pristatymo (transportavimo) mokestis skaičiuojamas atsižvelgiant į prekių pristatymo vietą ir prekių svorį bei į tai, ar pirkėjas pageidauja pasinaudoti prekių užnešimo paslauga.
  4. Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią daiktų kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose. Tuo atveju, kai Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims daiktų kokybės garantijos nesuteikia, galioja garantija, numatyta atitinkamų teisės aktų.

 

GRĄŽINIMO TAISYKLĖS

 

Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

  • atitinkamai sumažinti prekės kainą;
  • per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
  • atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu, pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus, trūkumus pašalino pats pirkėjas ar trečiųjų asmenų padedamas;
  • vienašališkai nutraukti pirkimo–pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Teisės aktuose nustatytus reikalavimus atitinkančią prekės kokybės garantiją nustato prekės pardavėjas ir (ar) prekės gamintojas, platintojas, tiekėjas, importuotojas ar bet koks kitas asmuo, savo vardu skirstantis prekes. Jei tokios rūšies garantija nustatyta – tai yra pažymima prie prekės pateiktame aprašyme.

Tais atvejais, kai nustatytas prekės kokybės garantijos terminas, reikalavimai dėl prekės trūkumų gali būti reiškiami, jeigu trūkumai nustatyti per garantijos terminą. Jeigu komplektuojamajai detalei taikomas trumpesnis negu pagrindinio gaminio kokybės garantijos terminas, reikalavimas dėl komplektuojamosios detalės trūkumų gali būti pareikštas per pagrindinio gaminio kokybės garantijos terminą. Jeigu komplektuojamajai detalei taikomas ilgesnis negu pagrindinio gaminio kokybės garantijos terminas, reikalavimas dėl komplektuojamosios detalės trūkumų, kurie pastebėti per garantijos terminą, gali būti pareikštas nepaisant to, kad pagrindinio gaminio kokybės garantijos terminas pasibaigęs.

Tais atvejais, kai nustatytas prekės tinkamumo naudoti terminas, pirkėjas reikalavimus dėl prekės trūkumų gali pareikšti per nustatytą prekės tinkamumo naudoti terminą.

Tais atvejais, kai nenustatytas prekės kokybės garantijos ar tinkamumo naudoti terminas, pirkėjas reikalavimus dėl prekės trūkumų gali pareikšti per protingą terminą, bet ne vėliau kaip per dvejus metus nuo prekės perdavimo pirkėjui dienos, jeigu kiti teisės aktai ar prekių pirkimo–pardavimo sutartis nenustato ilgesnio termino;

Pirkėjas, įsigijęs netinkamos kokybės prekę, turi pateikti pardavėjui raštišką prašymą, kuriame turi nurodyti užsakymo numerį ir grąžintinos prekės pavadinimą, prekės trūkumus ir pirkėjo pasirinktą vieną iš toliau nurodytų reikalavimų, t.y. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke; atitinkamai sumažinti prekės kainą; per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus; atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu, pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus, trūkumus pašalino pats pirkėjas ar trečiųjų asmenų padedamas; vienašališkai nutraukti pirkimo–pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Prie prašymo pirkėjas privalo pridėti prekės pirkimą–pardavimą iš pardavėjo patvirtinantį dokumentą. Nepateikus prekės pirkimo-pardavimo iš pardavėjo patvirtinančio dokumento – pirkėjo reikalavimai nėra vykdomi.

Pardavėjas, gavęs raštišką pirkėjo prašymą, privalo ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo pirkėjo prašymo gavimo dienos, jeigu kiti teisės aktai nenustato kitaip, pateikti pirkėjui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą.

Jeigu pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.

Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, jis turi teisę per 14 dienų nuo ne maisto prekių gavimo dienos pakeisti ją analogiška kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo preke. Jeigu keičiant prekę susidaro kainų skirtumas, pirkėjas su pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas.

Šiuo atveju pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo savo pageidavimą. Prie prašymo pirkėjas privalo pridėti prekės pirkimą–pardavimą iš pardavėjo patvirtinantį dokumentą. Nepateikus prekės pirkimo-pardavimo iš pardavėjo patvirtinančio dokumento – pirkėjo reikalavimai nėra vykdomi.

Pirkėjas šia teise gali pasinaudoti tik tada, jeigu prekė nebuvo naudojama, ji nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimo, kuris buvo būtinas norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti prekės išvaizdos pakeitimu.

Tuo atveju, jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo ne maisto prekių gavimo dienos grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus.

Kilus klausimams, kreiptis telefonu +37064444214 arba el. paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.  

Nepavykus išspręsti ginčo su pardavėju, prašymus ar skundus dėl mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytos nekokybiškos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p.: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį., tel.: 8 526 267 51,  interneto svetainė www.vvtat.lt ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/

 

Nekeičiamos ir negrąžinamos šios kokybiškos prekės:

Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta Civilinio kodekso 6.22811 straipsnyje, išlaidų, per keturiolika dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, išskyrus šias 6.22810 2 dalyje numatytas išimtis:
 
1) paslaugų sutartims, pagal kurias paslaugos vartotojui visiškai suteiktos, jeigu prieš paslaugų teikimą buvo gautas vartotojo aiškus sutikimas ir pripažinimas, kad jis neteks teisės atsisakyti sutarties, kai verslininkas visiškai įvykdys sutartį;
 
2) sutartims, pagal kurias parduodamų prekių ar teikiamų paslaugų kaina priklauso nuo finansų rinkos svyravimų šio straipsnio 1 dalyje nustatytu sutarties atsisakymo laikotarpiu;
 
3) sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
 
4) sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
 
5) sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
 
6) sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
 
7) sutartims dėl alkoholinių gėrimų, kurių kaina nustatyta sudarant pirkimo-pardavimo sutartį ir kurie pristatomi po trisdešimt dienų nuo sutarties sudarymo, o tikroji gėrimų vertė priklauso nuo rinkos svyravimų;
 
8) sutartims, sudarytoms vartotojui pateikus verslininkui konkretų prašymą dėl šio atvykimo tam, kad būtų atlikti skubaus remonto ar priežiūros darbai. Jeigu šiuo atveju verslininkas suteikia daugiau papildomų paslaugų, negu vartotojas konkrečiai nurodė, arba parduoda daugiau papildomų prekių, negu būtina remonto ar priežiūros darbams atlikti, toms papildomoms paslaugoms ar prekėms taikoma teisė atsisakyti sutarties;
 
9) sutartims dėl supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo;
 
10) sutartims dėl laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų pristatymo, išskyrus sutartis dėl šių leidinių prenumeratos;
 
11) sutartims, sudarytoms viešajame aukcione;
 
12) sutartims dėl apgyvendinimo, prekių vežimo, automobilių nuomos, viešojo maitinimo ar laisvalaikio paslaugų, jeigu sutartyje nustatyta konkreti paslaugų teikimo data ar laikotarpis;
 
13) sutartims dėl skaitmeninio turinio teikimo, jeigu skaitmeninio turinio teikimas buvo pradėtas vartotojui iš anksto aiškiai sutikus ir pripažinus, kad dėl to jis praras teisę atsisakyti sutarties.

 

Prekių grąžinimo ir keitimo tvarka:

Dėl prekių keitimo ar grąžinimo prašome kreiptis telefonu +370 69977150 arba el. paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį..

Tik susiderinus vietą ir laiką iš anksto, prekę bus galima pasikeisti arba grąžinti naudojantis kurjerio paslaugomis. Pinigus už grąžintą prekę grąžinsime į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas užsakymo apmokėjimas, per 7 darbo dienas nuo prekės gavimo.

 

PREKIŲ PRISTATYMAS

Prekių pristatymo kaina:

  • užsakymai, yra pristatomi per DPD kurjerį arba DPD paštomatus, LP express kurjerį , LP express paštomatus, Omnima paštomatus ir kitus prekių gabentojus, pagal oficialius šių paslaugų teikėjų įkainius.


Per kiek laiko bus išsiųstos prekės?

Prekes bus išsiųstos per 2 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo,  apmokėjimo ir patvirtinimo.

 

Prekių pristatymo laikas:

Prekės yra paprastai pristatomos per 2–4 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo (specialių akcijų metu pristatymo laikas gali pailgėti), jei pirkėjas nenurodo kitos prekių pristatymo datos, kurią gali pasirinkti darydamas užsakymą ir, jei užsakyta prekė yra pardavėjo sandėlyje. Prekės per anksčiau nurodytą terminą yra pristatomos tik tada, kai pardavėjas gauna apmokėjimą už prekes, išskyrus atvejus, kai už įsigytas prekes pirkėjas sumoka grynaisiais pinigais prekių pristatymo metu.

Tuo atveju, kai užsakytos prekės pardavėjo sandėlyje nėra ir pardavėjas negali gauti pirkėjo užsakytų prekių, jis nedelsdamas apie tai informuoja pirkėją ir kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo tos dienos, kurią sužinojo arba turėjo sužinoti, kad negali gauti pirkėjo užsakytų prekių, grąžina pirkėjui įmokėtas sumas.

Tuo atveju, kai užsakytos prekės pardavėjo sandėlyje nėra, bet pardavėjas gali gauti pirkėjo užsakytų prekių, pardavėjas, gavęs užsakymą, apie tai informuoja pirkėją ir nurodo terminą, per kurį prekė bus pristatyta. Šiuo atveju prekės pristatymo terminas negali būti ilgesnis nei 30 dienų nuo prekės pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo dienos.

Prieš pristatydamas prekes kurjeris susisiekia su pirkėju pagal pirkėjo nurodytus kontaktinius duomenis ir suderina prekių pristatymo laiką. Prekės yra pristatomos darbo dienomis iki 16 val